Usługa wsparcia technicznego jest idealnym sposobem na obniżenie kosztów dla firm.

Nie muszą Państwo zatrudniać pracowników ze znajomością branży IT. Wychodząc Państwu naprzeciw świadczymy szeroko pojęte usługi informatyczne, zatrudniamy wykwalifikowaną kadrę tak aby mogła ona wspierać Państwa pracowników zarówno wiedzą z zakresu IT, doświadczeniem jak i kompetencjami. Zapewniamy profesjonalną obsługę informatyczną dla firm i instytucji, utrzymanie i administrację systemów informatycznych oraz aplikacji wspierających działanie firmy .

Wdrożenia rozwiązań informatycznych / Serwis komputerów

Outsourcing IT polega na zleceniu działań informatycznych firmie zewnętrznej. Jest to idealny sposób na obniżenie kosztów utrzymania sprzętu informatycznego firmie zewnętrznej pozwala obliżyć koszty jednocześnie wciąż korzystając z wyspecjalizowanej kadry informatycznej.

Co można zyskać korzystając z outsourcingu IT ?

  • obniżenie i ustabilizowanie kosztów utrzymania sprzętu informatycznego
  • dostęp do specjalistów z zakresu informatyki
  • wczesne przeciwdziałanie awariom
  • szybka reakcja w przypadku awarii
  • stały monitoring najważniejszych serwerów w Państwa sieci
  • szybka pomoc Państwa pracownikom w przypadku codziennych problemów ze sprzętem oraz oprogramowaniem

Działami głównie na terenie Poznania i okolic ale jak będzie trzeba, dojedziemy w dalsze rejony Polski. 

Pogotowie techniczne 24/7 – konsultacje telefoniczne 

W ofercie posiadamy dla Państwa:

  • tworzenie, modernizowanie oraz rozbudowywanie sieci komputerowej,
  • budowa monitoringu z wykorzystaniem kamer IP
  • zarządzanie urządzeniami sieciowymi,
  • utrzymwanie sprzętu komputerowego (serwis sprzętu),
  • zabezpieczanie danych przed utratą (kopia zapasowa),
  • zarządzanie serwerami Microsoft Windows Server, Unix FreeBSD oraz Linux Debian,
  • rozwiązywanie problemów z oprogramowanie (zdalne oraz lokalne wsparcie przy problemach z instalacją oraz obsługą programów),
  • szybką reakcję na awarie i usterki,
  • instalację nowych komputerów w firmie,
  • usuwanie wirusów, reinstalacja systemu operacyjnego, rozbudowa stacji roboczych.
  • pomoc zdalna (helpdesk)
  • preferencyjne ceny na sprzęt komputerowy
  • doradztwo w zakresie wyboru rozwiązań teleinformatycznych
  • zarządzanie kontami pocztowymi POP3/IMAP i stroną WWW
  • profilaktyka antyspamowa
  • profilaktyka antywirusowa
  • administracja siecią LAN i dostępem do Internetu
  • administracja serwerem firmy
  • okresowa konserwacja sprzętu komputerowego
  • okresowa konserwacja oprogramowania komputerowego
  • kopie bezpieczeństwa danych na urządzeniach NAS/SAN Klienta
  • inwentaryzacja oprogramowania firmy
  • inwentaryzacja sprzętu komputerowego firmy
  • obsługa maszyn wirtualnych (VMware, Hyper-V)
  • zarządzanie hostowanymi aplikacjami Microsoft
  • naprawy sprzętu
  • odwirusowanie komputerów, stron i sklepów internetowych.